استارت آپ ها

ایده هایی که توسط بنیانگذاران استارت آپ ها پیشنهاد شده و پس از بررسی و منتورینگ توسط این مرکز راه اندازی شده اند.

تبریز تروال™، یک سامانه آنلاین برای تولید و ارائه محتوای گردشگری متناسب با نیازهای گردشگران ورودی (incoming) است.

تیــم اجرایی این پروژه فعالیت خود را در سال 1396با هدف تولید محتوای گردشگری به زبان انگلیسی با اولویت معرفی جاذبه های خطه آذربایجان آغاز نمود و در حال توسعه مستمر  برای پوشش تمام ظرفیت های گردشگری کشور میباشد. 

تبریز تراول را می توان فاز اول پروژه بزرگتری بنام ایران توریست (Irantour.ist) معرفی نمود که در آن همه اطلاعات مرتبط با یک سفر اعم از اطلاعات اماکن و جاذبه های گردشگری، هتل ها، غذاهای محلی، رستوران ها، مکانهای تفریحی، مراکز خرید، اخبار و رویدادهای گردشگری به صورت یکجا به علاقمندان به سفر ارائه می شود.

در اصل ما در این پروژه می خواهیم ایـران را به غیرایرانی ها معرفی کنیم؛ فرهنگ و خرده فرهنگ های ایرانی، غذاها، پوشش ها، سوغات، صنایع دستی، رسوم و جشن ها از جمله عناوین موضوعاتی هستند که ما در این پروژه برای آنها محتوا تولید می کنیم. ما تا به امروز بیش از 800 جاذبه گردشگـری که پتانسیل میزبانی گردشگران خارجی را دارند شناسایی و نسبت به محتواسازی آنها به زبان انگلیسی اقدام نموده ایم و در آینده نزدیک زبان های آلمانی، فرانسه و عربی را پشتیبانی خواهیم کرد.

محتوای تولید شده در این پروژه بر روی وب سایت های رسمی آن و شبکه های اجتماعی اینستاگرام، پین ترست، توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس، یوتوب و آپارات منتشر خواهد شد ولی کار به اینجا ختم نمی شود و ما شبکه ای از رسانه های بین المللی را در این مسیر با خود همراه خواهیم کرد و با آنها همکاری خواهیم داشت که از آن جمله می توان به Tripadvisor.com  و travelblog.org اشاره نمود.

در کنار تولید محتوا، ما شبکه ای از سرویس های سفر را به این سامانه لینک کرده ایم تا نیازهای مسافران و گردشگران را در طول سفر برآورده نمائیم. از سرویس رزرو تور، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار، سفارش غذا، اجاره ماشین، استخدام راهنما و مترجم، تاکسی شهری، اطلاعات واحدهای صنفی شهری، بلیط کنسرت و تئاتر و خرید سوغات گرفته تا سرویس کارت بانکی ویژه گردشگران خارجی!

مخاطبان ما تمام گردشگران از اقصی نقاط دنیا هستند که قصد سفر به ایران را با اهداف متنوع تجاری، تفریحی، فرهنگی، همایشی، نمایشگاهی و ...دارند.

ما از لحظه ای که اندیشه ی سفر به ایران در ذهنشان شکل می گیرد تا لحظه ای که تصمیمشان عملی می شود، همراه آنها خواهیم بود تا با استفاده از اطلاعات و سرویس های گردشگری ما، با خیالی آسوده در جای جای ایران، سفری ناب و خوش را تجربه نمایند. 


0 نظر

شنبه, مهر 14, 1397


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟